Sastanak se održao prema planiranom dnevnom redu:
- 10:00 - 10:30 Uvod u sastanak - predstavljanje institucije partnera
- 10:30 - 11:30 Pregled dosad odrađenih projektnih aktivnosti
- 11:30 - 11:45 Pauza za kavu
- 11:45 - 12:30 Najava predstojećih projektnih aktivnosti
- 12:30 - 13:00 Uloge i odgovornosti projektnih partnera u predstojećim aktivnostima
- 12:30 - 13:00 Ostala pitanja
- 13:00 - 14:00 Pauza za ručak
Na početku sastanka, okupljene su pozdravili voditelj projekta doc.dr.sc. Zlatko Erjavec i dr.sc. Mladen Mauher i ime institucije domaćina. Cilj sastanka bio je upoznati sve partnere s dosad provedenim aktivnostima na projektu. Poseban naglasak stavljen je na aktualne aktivnosti u svrhu izrade standarda zanimanja i provođenja anketiranja te na na nadolazeće studentske radionice u Rijeci i Zagrebu.
Partnerima su detaljno predstavljene aktivnosti koje slijede te koje su njihove obveze pri provođenju nadolazećih aktivnosti. Pozvani su na uključivanje u sve aktivnosti, a posebice je naglašena zamolba za pomoć u prikupljanju anketa potrebnih za izradu standarda zanimanja.
Sastanak je završio prema planiranom dnevnom redu.